Blog

כובע קסקט מחיר

כובעים – כיסוי ראש מלא סטייל

האופנה הצנועה עברה שינויים רבים במהלך השנים. אם בעבר, נשים היו חובשות פאה או מסתפקות במטפחות ראש חד גוניות, הרי שכיום ישנן אפשרויות רבות כמו מטפחות לשיער מעוצבות, פאות וכמובן – כובעים. חשוב לזכור כי כיסוי הראש הוא חלק בלתי נפרד מהמראה שלכן, לכן יש לתת עליו את הדעת כאשר אתן בוחרות את הלוק היומי שלכן. איך ניתן להשתמש בכובע ככיסוי ראש? על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים כובע? היכן כדאי לרכוש כובע ככיסוי ראש? כל התשובות במאמר זה.

כובע ככיסוי ראש

לפי ההלכה, כל אישה נשואה צריכה לכסות את שיערה. כדי שתוכלו להשתמש בכובע בתור כיסוי ראש, ראשית יש לכסות את השיער באמצעות בובו. הדבר נחוץ בכדי שאם מטפחת הכובע יזוז ממקומו, הבובו יכסה את שיערות הראש וכך אתן תרגישו בטוחות. מובן כי ניתן לחבוש את הכובע גם על גבי פאה. מעבר לצניעות, היתרון של הכובע הוא הגנה מפני השמש בימי הקיץ החמים וכמובן – פריט אופנתי שיכול לשדרג את המראה שלכן.  

איך לבחור כובע?

רגע לפני שאתן לוחצות על רכישה באתר האינטרנט של חנות כובעי קסקט ומוצרים נוספים, כדאי שתיקחו בחשבון מספר שיקולים אשר יעזרו לכן להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכן:

  • סוג–ישנם סוגים שונים של כובעים כמו כובע קסקט, ברט, רחב שולייםועוד.לכל אישה יש טעם וסגנון שונה. כך למשל, ייתכן כי אישה אחת תרצה לרכוש כובע קסקט שחור קלאסי בעוד שאישה אחרת תעדיף כובע בצבע נועז יותר. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של כובעים ולהחליט על הכובע המתאים ביותר בשבילכן.
  • בד–בדומה לבגדים או למטפחות, גם כובעים מיוצרים מבדים משתנים. כך למשל, ניתן למצוא כובע ג’ינס, אנגורה, קורדרוי, סריג ועוד. יש לציין כי בחירת הבד תלויה גם בעונת השנה ובטמפרטורות שהיא מביאה עימה. כלומר, ודאי לא תרצו לחבוש בקיץ כובעים מחממים מבד אנגורה או סרוג אלא כובע מבדים כמו קורדרוי או ג’ינס.
  • מטרה–לפני שאתן רוכשות את הכובע, חשוב שתגדירו מהי מטרתו. כלומר, כובע לאירוע ערב לא בהכרח יתאים ככיסוי ראש בשגרה היומית שלכן. לכן, כדאי לבדוק מהו השימוש שיהיה בו.
  • נוחות–אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן הנוחות. הכובע אמור לשמש ככיסוי ראש עבורכן, כך שתצטרכו לחבוש אותו לפרק זמן ארוך במהלך היום. לכן, כאשר אתן רוכשות כובע, חשוב לבדוק כי הוא נוח לכן, אינו לוחץ על ראשכן או מחליק.
  • מחיר– טווח המחירים של כובעים משתנה בהתאם לכובע. הדבר קשור כמובן לסוג הבד ועיצוב הכובע. ניתן למצוא כובע קסקט, כובע ברט וכובעים נוספים במחירים משתלמים.

היכן כדאי לרכוש?

אם אתן מחפשות כובעים נוחים, איכותיים ומלאי סטייל – הגעתן למקום הנכון. אצלנו בדניאלה שרביט, תוכלו למצוא מגוון רחב של כובעים, כמו כובע קסקט – מחיר משתלם לכל כיס. הכובעים שלנו מגיעים במגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו בגדים, מטפחות מעוצבות, אביזרים ליצירת נפח ותכשיטים ייחודים. ניתן לרכוש בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט שלנו. נשמח לעמוד לרשותכן בכל שאלה בטלפון 055-557-2347 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עגלת קניות

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

למשלוחים לחו"ל ניתן לפנות לWhatsApp

Start typing to see products you are looking for.
התחילי צ'אט
צריכה עזרה?
היי, ברוכים הבאים ,
איך נוכל לעזור?
התחילו צ'אט כאן למטה
דילוג לתוכן