Blog

כובע ברט מחיר

כובעים ככיסוי ראש – סטייל לצד צניעות

העולם משתנה בקצב מסחרר. השינויים חלים במגוון תחומים, ביניהם כמובן נמצא גם עולם האופנה. ניתן לומר כי אנשים מחפשים דברים שונים, מיוחדים – כאלו שעדיין לא נראו. השינויים לא פוסחים גם על עולם האופנה הצנועה. לבוש צנוע יכוללבוא לידי ביטוי בחבישת כיסוי ראש וכמובן בלבוש המכסה אזורים שונים בגוף. אחד האביזרים אשר תפס תאוצה בקרב נשים דתיות בפרט ונשים בכלל הוא הכובע.

כובע – כיסוי ראש ייחודי

לפי ההלכה, כל אישה שהתחתנה אמורה לחבוש על ראשה כיסוי ראש. כיסוי הראש יכול להופיע במגוון צורות, כמו מטפחת לשיער, פאה וכמובן – כובע. יש לומר כי לא ניתן לשים את הכובע על השיער כפי שהוא, אלא תחילה יש לכסות את השיער באמצעות בובו. הסיבה לכך היא שהבובו ישמור על השיער גם במצב בו הכובע יזוז מעט. בנוסף, ניתן לחבוש את הכובע על גבי פאה למראה מלא סטייל.כעת, אתן ודאי תוהות – למה לוותר על המטפחת? אם כך, וודאי שאין צורך לותר על כיסוי הראש שאתן אוהבות, אך,  ניתן להשתמש בסוגים נוספים של כיסויי ראש לשם הגיוון. בנוסף, הכובע מעניק הגנה נהדרת מפני השמש בימי הקיץ.

איך בוחרים כובע?

לפני שאתן בוחרות כובע, כדאי שתשאלו את עצמכן מספר שאלות:

  • איזה סוג אתן אוהבות? בשל הביקוש, ישנם סוגים שונים של כובעים אשר מתאימים לשמש ככיסויי ראש. ניתן למצוא כובע קסקט, ברט ועוד סוגים נוספים. כאשר אתן בוחרות כובע, חשוב שהוא יתאים לסגנון האישי שלכן. ישנן נשים שאוהבות מראה יותר קלאסי, לכן יבחרו כובע ברט שחור לעומת נשים שייבחרו באביזרים יותר ייחודיים בצבעים נועזים.
  • מתי תחבשו את הכובע? בדיוק כפי שאתן בוחרות בגד לאירוע מסוים, כך גם כיסוי הראש צריך להתאים בצורה מדויקת. כלומר, ישנו הבדל בין פגישה משפחתית לבין אירוע ערב יוקרתי – לכן כדאי לבחור את הכובע הן בהתאם ללבוש שלכן והן בהתאם לאירוע לשמו הוא נועד.
  • מהי עונת השנה? אם מדובר בימי החורף הקרים, תוכלו לבחור כובע ברט סרוגאו ברט מבד אנגורה. לעומת זאת, בימי הקיץ, ניתן לבחור בכובע רחב שוליים אשר יגן עליכן מפני השמש העזה.
  • האם הכובע נוח לי? אין ספק כי כובע אופנתי משפיע על המראה שלכן – אך, אם הוא לא יהיה לכן נוח, לא תרצו לחבוש אותו בשנית. לכן, כאשר אתן רוכשות כובע, כדאי שתוודאו שהוא מדויק עבורכן. כלומר, מצד אחד לא לוחץ ומהצד השני לא רופף ומחליק. 
  • מחיר–ניתן למצוא כובעים בטווח רחב של מחירים, כל שכל כובע ברט – מחיר משתנה בהתאם לסוג הבד ועיצוב הכובע.

היכן כדאי לרכוש?

אם אתן מחפשות כובעים בזול אך איכותיים ומלאי סטייל – הגעתן למקום הנכון. אצלנו בדניאלה שרביט, תוכלו למצוא מגוון רחב של כובעים במחיר משתלם לכל כיס. הכובעים שלנו מגיעים במגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו בגדים, מטפחות מעוצבות, אביזרים ליצירת נפח ותכשיטים ייחודים. ניתן לרכוש בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט שלנו. נשמח לעמוד לרשותכן בכל שאלה בטלפון 055-557-2347 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עגלת קניות

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

למשלוחים לחו"ל ניתן לפנות לWhatsApp

Start typing to see products you are looking for.
התחילי צ'אט
צריכה עזרה?
היי, ברוכים הבאים ,
איך נוכל לעזור?
התחילו צ'אט כאן למטה
דילוג לתוכן