Blog

מטפחות לשיער מעוצבות

מטפחות לדתיות –שילוב של צניעות וסטייל

עולם האופנה הצנועה עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות. אם בעבר ההיצע היה נטול צבע ועניין, הרי שכיום ישנה חשיבה מחודשת על צבעים והדפסים, טקסטורות וגזרות יוצאות דופן. יש לומר כי החידוש נוגע בכל הפריטים, החל מהשמלה, דרך החצאית וכמובן מטפחת הראש. אפשר לומר כי מטפחת לשיער היא הטאץ’ האחרון אשר משלים את המראה הכללי שלכן. תחשבו על זה כך – אתן משקיעות את מיטב כספכן בשמלה מהודרת, נועלות נעליים ייחודיות – אך, כיסוי הראש שעל ראשכן נותר חד גוני? חשוב לדעת כי מטפחת לשיער יכולה לשדרג את המראה אך באותה מידה גם לגרום לו להיראות עמוס ומרושל. למה שמים מטפחת לשיר? איך בוחרים מטפחת לשיער? היכן ניתן לרכוש מטפחות לשיער מעוצבות? כל התשובות במאמר זה.

מהי מטפחת לשיער?

מטפחת היא פריט לבוש לכל דבר ועניין. במרבית הפעמים, חובשים אותה ככיסוי ראש. מדובר בפיסת בד המגיעה בצורות שונות; משולש, מרובע או מלבן מאורך שניתן לקשור בצורות שונות. ישנם שימושים שונים למטפחות שיער, החל מהגנה מהשמש או אבק וכמובן צניעות. לפי ההלכה, אישה נשואה צריכה לחבוש כיסוי ראש. יש לציין כי כל אחת, לפי השקפת עולמה, בוחרת איזה כיסוי לחבוש. נשים יכולות לבחור בין מטפחת ראש מלאה, חלקית, פאה וכובע. אם בחרתן במטפחת לשיער, כדאי שתדעו כי מדובר בפריט אופנתי אשר יש לבחור אותו בצורה נכונה.

איך בוחרים מטפחת ראש?

  • סגנון–לכל אישה יש סגנון ייחודי משלה. כיום ההיצע הוא כה נרחב; צבעים מעניינים, טקסטורות וקישוטים שונים ומגוונים, לכן, כל אחת יכולה למצוא מטפחת לשיער המתאימה לסגנונה הייחודי.
  • מטרה–ישנן מטפחות אשר נועדו לאירועים מיוחדים בעוד מטפחות אחרות נועדו לחבישה בשגרה היומית. לכן, כאשר אתן רוכשות מטפחת, חשוב שתדעו מהי המטרה לשמה אתן רוכשות – אירוע ערב? מפגש משפחתי? וכדומה.
  • שילוב עם הלבוש– בהמשך למטרה, מטפחת הראש צריכה להשתלב בצורה מדויקת עם הלבוש. כאמור, מטפחת לשיער יכולה לשדרג בקלות את המראה, אך במקביל, יכולה להעמיס עלי ולגרום לא להיראות לא נכון. לכן, כדאי לקחת גם את הגורם הזה בחשבון.
  • נוחות –אין ספק כי אחד מתפקידיה של מטפחת השיער הוא לשדרג את המראה. אך, לפני הכל, מטפחת לשיער צריכה להיות נוחה לאישה אשר חובשת אותה. לבסוף, המטפחת אמורה להיות מונחת על ראשכן למשך זמן ארוך, לכן חשוב לבחור אחת שתהיה נוחה לכן, לא תזוז מהמקום ולא תצטרכו להתעסק איתה במהלך היום.

היכן רוכשים מטפחות ייחודיות?

אם אתן מחפשות מטפחות נוחות, איכותיות ומלאות סטייל – הגעתן למקום הנכון. אצלנו בדניאלה שרביט, תוכלו למצוא מגוון רחב של מטפחות, כמו מטפחות לונגים, מרובעות ומשולבות. המטפחות שלנו מגיעות במגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו בגדים, כובעים, אביזרים ליצירת נפח ותכשיטים ייחודים. ניתן לרכוש בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט שלנו. נשמח לעמוד לרשותכן בכל שאלה בטלפון 055-557-2347 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עגלת קניות

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

למשלוחים לחו"ל ניתן לפנות לWhatsApp

Start typing to see products you are looking for.
התחילי צ'אט
צריכה עזרה?
היי, ברוכים הבאים ,
איך נוכל לעזור?
התחילו צ'אט כאן למטה
דילוג לתוכן