Blog

סרט מונע החלקה כיסוי ראש

סרטים למטפחות – כל מה שחשוב לדעת

מאז ומעולם, נשים דתיות היו חובשות על ראשן מטפחות ראש. כמעט לכל דת, תרבות ומסורת בשלב מסוים היו כיסויי ראש דתיים. אם בעבר היה מגוון מצומצם של מטפחות ראש, הרי שכיום ישנן אפשרויות רבות לכיסוי שיער אשר מתאימות לכל אירוע –שגרת יומיומית, אירוע ערב מיוחד, כיסוי מלא או חלקי.אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא כמובן מטפחת לשיער. איך בוחרים מטפחת ראש? איך גורמים למטפחת להישאר יציבה לאורך זמן? כל התשובות במאמר זה.

בחירת מטפחת לשיער – איך עושים את זה נכון?

כאמור, בשל הביקוש, כיום יש היצע רחב של פתרונות לכיסויי ראש. אחד מהפופולריים ביותר הוא כמובן מטפחת לשיער. הנה מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את המטפחת המושלמת עבורך:

  • סגנון אישי– לכל אישה סגנון ייחודי משלה. ישנן נשים אשר אוהבות את המראה הקלאסי, לכן יבחרו במטפחת בצבע אחיד. יחד עם זאת, כיום נשים רבות מחפשות דברים ייחודיים. לכן, ניתן למצוא מטפחות באורכים שונים עם הדפסים וצבעים מעניינים ותוספות מיוחדות כמו פייטים.
  • סוג המטפחת– כאשר מדברים על סוג המטפחת, יש לבחון שני דברים חשובים. ראשית, צורה. ישנן מטפחות מרובעות, לונגים ומשולבות – כאשר כל אחת מהן ניתן לקשור בדרך שונה להשגת מראה מעניין וייחודי. שנית, בד. כל מטפחת עשויה בד שונה. כמובן כי גם בנושא זה, הבחירה היא שלכן. כלומר, ישנן נשים שיעדיפו מטפחת מבד דק ואוורירי בעוד נשים אחרות ירצו מטפחת עבה יותר.
  • סוג האירוע–נשים הולכות לאירועים שונים, הן אם במסגרת העבודה או במשפחה. מטפחת אשר תתאים למראה היומיומי לא בהכרח תתאים לאירוע ערב ולהפך. לכן, כאשר אתן בוחרות מטפחת, חשוב שתדעו לאיזה צורך היא נועדה.
  • נוחות– מטפחת לשיער היא חלק בלתי נפרד מהמראה שלכן, לכן, היא אמורה להיות לכן נוחה. ודאי לא תרצו להתעסק עם מטפחת שמחליקה מראשכן כל היום. לשם כך המציאו סרט נגד החלקה לשיער. מהו סרט מונע החלקה כיסוי ראש? כדי שהמטפחת תישאר יציבה על ראשכן, הומצא פטנט אשר ימנע ממנה לזוז. למעשה, יש לשים את הסרט מתחת למטפחת, והוא יוצר חיכוך בין המטפחת לשיער המונע החלקה. רכישת סרט מסוג זה תשמור על הביטחון שלכן ותמנע מכן התעסקות מיותרת במהלך היום.

אביזרים לשיער – רק אצל דניאלה שרביט

אם אתן מחפשות מטפחות ואביזרים משלימים – הגעתן למקום הנכון. אצלנו בדניאלה שרביט, תוכלו למצוא מגוון רחב של מטפחות, כמו מטפחות לונגים, מרובעות ומשולבות. המטפחות שלנו מגיעות במגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו בגדים, כובעים, אביזרים ליצירת נפח ותכשיטים ייחודים. ניתן לרכוש בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט שלנו. נשמח לעמוד לרשותכן בכל שאלה בטלפון 055-557-2347 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עגלת קניות

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

למשלוחים לחו"ל ניתן לפנות לWhatsApp

Start typing to see products you are looking for.
התחילי צ'אט
צריכה עזרה?
היי, ברוכים הבאים ,
איך נוכל לעזור?
התחילו צ'אט כאן למטה
דילוג לתוכן