Blog

קשירת מטפחת משולשת

קשירת מטפחות לראש – איך עושים את זה נכון?

כיסויי ראש הם כבר מזמן לא בנאליים ומשעממים, אלא להפך. מטפחות לשיער הן כל מה שאתן צריכות בשביל להוסיף נגיעה של סטייל. תחשבו על כך, המטפחת נמצאת בדיוק בחלקו העליון של הגוף, כך שהנוכחות שלה משמעותית. בשל כך, ניתן לומר כי מטפחת לשיער יכולה לשדרג את המראה אך בו זמנית גם לגרוע ממנו ולהפוך אותו לחסר עניין, עמוס ואף מרושל. לכן, כאשר אתן בוחרות מטפחת – כדאי לעשות זאת בצורה מדויקת שתוסיף סטייל למראה שלכן. יש לציין כי בשל הביקוש הרב, הן בציבור הדתי והן בציבור החילוני, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מטפחות בעיצובים מעניינים, ייחודיים ואפילו נועזים –שטרם נראו. איך בוחרים מטפחת לשיער? איך קושרים מטפחת? היכן כדאי לרכוש מטפחת לשיער? כל התשובות במאמר זה.

בחירת מטפחות לשיער

כאמור, כיום ניתן למצוא מגוון מטפחות בגדלים וצורות רבות. רגע לפני שאת בוחרת את המטפחת, חשוב שתדעו מספר דברים אשר יעזרו לכן להחליט בצורה נכונה:

  • צורת המטפחת–בחירת צורת המטפחת תלויה בסגנון האישי שלכן.קיימיםסוגים שונים של מטפחות ראש, ביניהן מטפחות ראש משולשות, מרובעות, מלבניות (או מטפחות לונג) ומטפחות משולבות.
  • סגנון המטפחת– הסגנון של המטפחת הנבחרת צריך להתאים לטעם האישי שלך. ניתן למצוא מטפחות בצבעים אחידים או עם הדפסים ייחודים. בנוסף, כל מטפחת עשויה מבד אחר, כך שחלק מהמטפחות אווריריות יותר וחלקן עשויות בד עבה ואטום. אם כבר מדברים על בדים, יש לציין את המטפחת המשולבת, אשר מורכבת מבדים שונים ויש בה תוספות שונות כמו פייטים למשל.
  • קשירת מטפחת – פשוטה או חגיגית? זה תלוי בכן. כאמור, המטפחות מגיעות בצורה בסיסית מסוימת, אך אופן קשירת מטפחת משולשת, מרובעת, מלבנית או משולבת צריך להתאים לאופן בו אתן רוצות שהמטפחת תהיה מונחת על ראשכן. קשירת מטפחת היא לא עניין מסובך וכיום תוכלו למצוא מגוון רחב של סרטוני הדרכה אשר יסייעו לכן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.
  • מחיר– מטפחות לשיער מגיעות במגוון רחב של מחירים. מובן כי המחיר תלוי בסוג הבד ועיצוב המטפחת. חשוב לציין כי ניתן למצוא מטפחות במחירים משתלמים לכל כיס, כך שאתן רק צריכות לבחור את המטפחת המועדפת עליכן.

מטפחות מעוצבות ייחודיות – רק אצל דניאלה שרביט

אם אתן מחפשות מטפחות נוחות, איכותיות ומלאות סטייל – הגעתן למקום הנכון. אצלנו בדניאלה שרביט, תוכלו למצוא מגוון רחב של מטפחות, כמו מטפחות לונגים, מרובעות ומשולבות. המטפחות שלנו מגיעות במגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו בגדים, כובעים, אביזרים ליצירת נפח ותכשיטים ייחודים. ניתן לרכוש בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט שלנו. נשמח לעמוד לרשותכן בכל שאלה בטלפון 055-557-2347 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עגלת קניות

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

למשלוחים לחו"ל ניתן לפנות לWhatsApp

Start typing to see products you are looking for.
התחילי צ'אט
צריכה עזרה?
היי, ברוכים הבאים ,
איך נוכל לעזור?
התחילו צ'אט כאן למטה
דילוג לתוכן